Tuesday, May 8, 2007

Primul

Ce m-a ambitionat sa-mi deschid acest cont la blogspot?
La ABM Days un proiect BOS in cadrul unei conferinte,Radu Ionescu ne arunca o mica provocare: cand ajungem acasa sa ne deschidem un cont pe blogspot, wordpress sau orice alta platforma de blogging sa povestim despre conferinta si sa punem un link catre speakeri. Nu stiu cati din cei prezenti au luat in serios provocarea, dar eu am decis sa-i dau curs.
Tema conferintei: "Blogul - o noua strategie de marketing" mi s-a parut foarte interesanta, pentru ca eu constientizez cat de mare este / va fi influenta blogului in creearea unei imagini. Dar ce a contat cel mai mult a fost faptul ca imi doream sa ii vad pe unii din blogerii pe care ii citesc de mai bine de 1 an, vorbind despre bloguri: Radu Ionescu,Dragos Novac , Cristian Manafu,Bogdana Butnar si Razvan Matasel. Pe Radu si Dragos, am mai avut norocul sa-i prind in urma cu aproape 2 saptamani la un proiect Da Afaceri, dar despre asta in alt post.
De ceva vreme ma bate gandul sa-mi fac si eu un blog, deci conferinta asta a venit la tanc, sa-mi dea un mic imbold sa nu mai aman si sa-mi fac un blog, pe care sa postez lucruri mai serioase decat ce am mai mancat in ultimul timp, cine m-a mai enervat si cand. La un moment dat Manafu m-a luat peste picior cand am spus ca am un blog pe Yahoo 360, intrebandu-ma daca seamana cu un oracol? A mai contat si faptul ca de 1 an de zile sunt un cititor fidel de bloguri, caci asa cum se spunea si azi la conferinta, reprezinta o importanta sursa informatii, ,aproape cea mai importanta pentru mine.
In legatura cu blogul imi propun sa postez pentru inceput cam de 4-5 ori pe saptamana, caci imi va fi cam greu sa impac facultatea, serviciul, cursuri de portugheza, viata sociala si blog acum in perioada sesiunii. Plus ca blogul asta mi-a luat cam 1 ora sa-l scriu, pana mi-am facut contul si am invatat sa pun linkuri. Imi propun sa nu am posturi foarte personale, dar cred ca va fi destul de greu lucrul asta si cred ca va fi o proportie egala intre lucruri mai serioase si mici intamplari din viata mea. Si musai trebuie sa mai lucrez la el, sa-l fac sa arate mai decent.


5 comments:

Anonymous said...

Hai sa te ajut cu ceva. Ceea ce ai scris tu se cheama POST,nu blog. Blogul este site-ul pe care ti l-ai creat.

Multa lume face confuzia asta la inceput. Daca vrei poti intra pe http://andreirosca.bookblog.ro/ce-inseamna-blog/
unde am incercat sa lamuresc cativa termeni.

Bine ai venit! :)

Anonymous said...

Succes cu blog-ul! :)

Anonymous said...

Un debut interesant in blogosfera M0nk!! O sa fiu cu ochii pe tine!

Anonymous said...

Bun venit in blogosfera :D

M0nk said...

@Andrei
Mersi pentru lamurire, orice sfat este binevenit :)
@Sorin&Nico&Gabi
Va multumesc pentru incurajari